sreda, 26. avgust 2009

BRAVO INTERVJU

26.08'09
BRAVO INTERVJU


Tokio Hotel se vrača!
V intervjuju za BRAVO so spregovorili o novem videzu, albumu, slavnih prijateljih in ljubezni!


BRAVO:Bill ti si dobesedno 'velika zvezda'..
BILL:''Ja, visok sem 1.90 cm, kar pomeni, da sem 2 cm večji od Toma. (smeh)

BRAVO:Kako se počutite ob povratku na sceno?
BILL:''Za nas se ne občuti kot povratek, cel ta čas smo delali. Ampak smo zelo vznemirjeni, zanima nas če bojo fani marali naše nove pesmi.

BRAVO:Tom, odstrigel si svoje ljubljene drede. Si žalosten?
BILL:''Bilo mu je težko.''
TOM:''Ne..to ni res..''
BILL:''Ampak bil je res žalosten. Želel se je znebiti dredov, zelo dolgo je premišljeval o tem. Zelo mu je bilo težko. Potem sem ga prepričal, da se je pobarval.

BRAVO:Zdaj je Bill tisti, ki ima drede, Gustav ima nov par očal..samo Georg je še vedno isti..
TOM: (smeh) ''Ampak kmalu se lahko zgodi, da spremeni svojo intimno frizurco.''
GEORG:''Tako je, nekajkrat sem se že pobril.'' (smeh)

BRAVO:V ZDA ste sedaj velike zvezde. Ali imate že kakšne slavne za prijatelje?
BILL:''Bilo je super spoznati reperja Jay-Z-ja. Z njim smo preživeli lep večer. Jedli smo in pili skupaj v Los Angelesu. Bilo je zelo sproščeno.

BRAVO:Kaj pa Miley Cyrus?
BILL:''Ona je super. Spoznali smo jo na Video Music Awards. Miley je res kul. Lahko te razveseli, četudi si žalosten.

BRAVO:Tom imel si hot flirt z Chantelle iz Flipsyde. Je mogoče kaj bolj resnega?
TOM:''Je zelo prijetna punca, ampak med nama ni nič. Nisem tip, ki ima čas za razmerja.

BRAVO:Je kdo od vas zaljubljen?
GEORG:''Jaz imam punco. Skupaj sva 6 mesecev. Ni znana in tudi nikoli ne bo. Spoznal sem jo v Magdenburgu na zabavi-zgleda da je velika ljubezen. Tudi fantje mislijo, da je prijetna.''

Več o tem si lahko preberete TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar