petek, 11. september 2009

BILL KAULITZ ŽELI POSTATI MODNI OBLIKOVALEC

BILL SE PODAJA V DIZAJNERSKE VODE
10.09'09


Bill Kaulitz je razkril Starloungu, da meri v kariero v modnem oblikovanju, seveda zraven glasbe. Ko so Tokio Hotel, čigar album bo kmalu prišel v javnost, so včeraj obiskali Stockholm, in frontman je spregovoril o svoji strasti do mode/oblačil, ki jih dizajnira sam.

"Rad bi izdal svojo lastno modno linijo. Poskušal sem že dizajnirati in lahko se vidim, kako to počnem v večjih količinah," pravi dvajsetletnik, ko ga je Starlounge srečal v Sheraton hotelu.

"Dizajniral sem mnogo mojih outfitov za na oder in potem sem pri nekomu naročil, da je le-to sešil zame. Mnogo stvari, ki jih jaz nosim se ne more kupiti v trgovini."

Bill je zelo izbirčen pri oblačilih in nikoli se ne bi pustil v roke nekemu stilistu.

"Tega si ne morem niti predstavljati. Mislim, da je to nekaj najslabšega, kar se lahko zgodi. Jaz to rad počnem sam in vedno sem si kombiniral in kreiral oblačila sam."

In ker Bill ne more hoditi zunaj brez, da bi ga lovile oboževalke, ne more ravno nakupovati v mestu. Namesto tega si kupuje ogromno oblačil preko interneta. Povedal mi je, da nima nobene najljubše znamke oblačil, ampak bil pa je viden v Dior trgovini, ko je bil prejšnji vikend v Parizu na promociji Humanoida.

"Ni bilo ravno relaksacijsko nakupovanje. Povsod okoli je bilo veliko ljudi. Škoda je, da nimamo možnosti svobodno hoditi okoli, zaradi velike količine dela. Ampak sem vrinil v urnik, kajti Pariz je popolno mesto za šoping."


Več o tem si lahko preberete TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar