nedelja, 16. maj 2010

"BIL SEM TIK PRED TEM, DA POKLIČEM ZDRAVNIKA"


Tako nekoč, kot danes, jemlje Tom Kauliz mamila, vsaj če sodimo po medijskemu odzivu, ki ga je v petek sprožil članek v BILDu. 20-letni kitarist je menda dopustil, da mu nek prodajalec v Aziji ponudi Viagro. Ta velja za precej močno substanco, ki moškim povečuje jakost potence. Takoj za tem pa je sledila zabava v enem izmed nočnih klubov, kjer je mladi fant posegel po še dodatnih modrih tabletah. Očitno je bila doza krepko previsoka, saj so za tem sledile zelo močne reakcije: "Naslednjega dne sem imel grozne glavobole in svet pred mano je bil totalno meglen," pravi Tom.

Strokovnjaki svarijo pred to znano Party-Drogo, ki v najhujšem primeru lahko vodi tudi v smrt. Učinek, ki ga je Tom utrpel zaradi konzumiranja, je trajal cela dva dni. Brat Bill: "Zakaj za vraga je vzel tako sranje? Saj je že brez tega neprestano potreben." K temu je pevec še dodal: "Moj predragi brat si je toliko teh tablet nametal, da je vse punce potem videl dvojno. Jaz sem bil tik pred tem, da pokličem zdravnika, toda potem sem se odločil, da ga pustim kar trpeti."

Koliko je resnice v tej "zgodbici" je zaenkrat še neznano, toda glede na uspeh, ki ga je skupina deležna po celem svetu, je fantom takšna vrsta medijske pozornosti skrajno odveč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar