četrtek, 1. oktober 2009

INTERVJU Z MEDIJSKO HIŠO BILD DER FRAU

DVOJČKA STA SPREGOVORILA O SVOJI MAMI
01.10'09




"Najina mama? Ona nam pomeni vse na svetu!"

Vsi poznajo dvojčka iz slavne skupine Tokio hotel. Vendar ko pride do njune družine, poskušata narediti vse, da jo zaščitita. To niti ni tako presenetljivo, kajti njune mame skoraj nikoli še nismo videli javno na fotografijah s svojima slavnima sinovoma.

VPRAŠANJE: Fani so morali čakati na nov album dve leti – vam je bila potrebna pavza?

Tom: Niti ne! Kajti v tem času smo tako ali tako ves čas delali na našem albumu.
Bill: Ja, res je. Vendar tokom produkcije smo se poskušali umakniti iz javnosti.

VPRAŠANJE: Glede na ves uspeh in prepoznavnost, ki ste jih deležni; ali vam sploh uspeva imeti zasebno življenje?

Bill: Absolutno ne. Oditi z družino na sladoled – to je nekaj povsem nemogočega. Edini trenutek, ko smo sami je v avtu.

VPRAŠANJE: To se sliši žalostno. Bi si želeli, tako kot vaši vrstniki, iti ven s prijatelji ali imeti punco?

Tom: Iskreno povedano, jaz si sploh ne predstavljam imeti zvezo za dolgo časa. Sploh si ne predstavljam, da bi živel skupaj s punco.
Bill: Jaz pa si komot kaj takega predstavljam.

VPRAŠANJE: Zakaj pa ne, Tom?

Tom: Jaz mislim, da se fant in punca zelo hitro naveličata drug drugega, ko sta v zvezi... in takrat nastopi dolgočasje.
Bill: Ko se jaz enkrat zaljubim, bom sprakiral vse svoje stvari in se selim skupaj s punco.
Tom: Pozabi na to, Bill. Midva bova do konca življenja živela skupaj. Nikoli se ne bi mogla ločiti.
Bill: Ja, ampak v primeru, da bi bil jaz v zvezi, potem bi si morala narediti drsna vrata sredi stanovanja. Jaz bom živel na eni strani s svojo punco, ti pa na drugi.

VPRAŠANJE: Bill, ali si zaljubljen?

Bill: Ne, vendar bi si želel, da sem. Ampak trenutno je to zadnje, kar se mi lahko zgodi.

VPRAŠANJE: Kako izgleda vaša idealna ženska?

Tom: Klasična ženska iz sanj ne obstaja. Vendar v vsakem primeru mora imeti lepe oči.
Bill: Želim si, da bi pogledal v njene oči in videl v njeno dušo. Moram se zavedati in čutiti, da me ona nikoli ne bi izdala ali razočarala.
Tom: Toda potem dobiš občutek, kot da jo poznaš že od nekdaj, četudi si jo pravkar spoznal.

VPRAŠANJE: Občutek zaupanja imata pri vaši mami, Simone – ali je ona najbolj pomembna ženska v vajinem življenju?

Bill: Ja, točno tako. Velikokrat nam je težko zaupati novim ljudem, toda za najino mamo vedno veva, da ji lahko 100% zaupava.

VPRAŠANJE: Kakšen odnos je med vama in vajino mamo?

Tom: Vse med nami je iskreno in temelji na prijateljskem odnosu. Zaupava ji, ne glede na vse! Veliko trenutkov v življenju ne bi preživeli brez nje. Ona nam resnično daje ogromno podpore.

VPRAŠANJE: Slišali smo, da se je vajina mama poročila. Kaj pravite na to?

Bill: Super, kajne?! To je njen prvi zakon odkar se je ločila od najinega očeta.

VPRAŠANJE: Menite, da je to romantično, da se je poročila po 12 letih?

Bill: Absolutno! Jaz sem neverjetno srečen za njo. Najin očim nas je vpeljal v svet glasbe, odrasli smo z njim, in to je zares fantastično!

VPRAŠANJE: Kakšno je vaše mnenje o zakonskem stanu? Bi se tudi sami želeli nekega dne poročiti?

Tom: Mislim, da so poroke, kot same, prelepe stvari. Toda iskreno povedano močno dvomim, da bom to kdaj storil.
Bill: Jaz sem vedno govoril, da se ne bom poročil. Ampak sedaj več nisem prepričan v to. Ko se enkrat zaljubim je vse mogoče. Če srečam svojo sorodno dušo je povsem možno, da si bo želela, da se z njo poročim.

VPRAŠANJE: Si želite kdaj postati oče?

Bill: Ne vem...
Tom: Jaz sem že (oče) svojim psom.
Bill: No, jaz tudi. Mogoče bomo imeli kasneje svojo farmo, kjer bo živelo na stotine psov. Psi so kot naši otroci.


Več o tem si lahko preberete TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar