četrtek, 23. julij 2009

Članek iz BRAVOTA

BRUTALNI NAPAD - BRAZGOTINE BODO OSTALE ZA VEDNO
23.07'09

Te slike bodo poskrbele za kurjo polt! Bobnar Gustav Schäfer Tokio Hotel (20) je bil brutalno pretepen! Kako je do tega prišlo? Zgodovina dramskega večera: Gustav je želel praznovati v svojem domačem kraju. Približno ob pol 3h je s svojim prijateljem prišel v diskoteko "The Club." Tisti večer so igrali Black-Music. Kmalu po četrti uri - Gustav je govoril z nekaj dekleti - Napadejo ga trije moški in ga udarijo v obraz. Nato neznani napadalec popusti. Vendar ga po nekaj sekundah znova izziva.



"Eden od treh mu je razbil steklenico na čelu." - Poroča "The Club"-poslovodja Panos Kondogtis (47). Ko je steklo razbil, je povzročil nekaj Gustavih ureznin na glavi - ena je bila dolg tudi 5 cm!
Ena od prič je povedala: "Gustav je neverjetno krvavel." Njegov prijatelj ga je vzel na stranišče diskoteke in poskušal zaustaviti krvavitev z majhno brisačo. Ko je prispel rešilec, je Gustav v slovo še rekel "Žal mi je zate. In zame. Se vidiva." V bolnišnici so mu pobrili lase in dobil je 36 šivov. Potem je šel domov...

Nekaj dni po napadu govori izključno za Bravo. Pogumno reče: "Stvari so že boljše, no ne tako dobre, vendar vedno boljše." Zakaj je bil napadan, sam ne ve. "Ne vem - morda pijača."
Kljub temu je priča dejala, da je bila punca s katero se je Gustav pogovarjal, napadalčeva prijateljica - in je zato ljubosumje pripeljalo do pretepa. Zavist lahko privede do različnih stvari in Gustav to ve. "Ampak zares nisem tak ženskar, da bi mi zavidali."

Podrobnosti večera Tokio Hotel bobnarja Gustav še ni izdal, kajti policija še zbira dokaze proti napadalcu. Gustav se noče maščevati, vendar upa, da bo storilec kmalu prijet. Čeprav se bo to noč spominjal celo življenje. "Brazgotine ostanejo - vendar mislim da to ni tako grozno! V življenju so pomembnejše stvari", je dejal pogumno.

Gustav poskuša stvari videti pozitivno "Jaz bi lahko steklenico dobil tudi v oči, kar bi bilo še huje." reče "Jaz sem lahko vesel, da me ni steklenica zadela od spredaj, ampak od zadaj." Ali drugače rečeno "Zahvala, da nisem slep."

Kako se bo Gustav zaščitil pred takim napadom v prihodnosti? "Meni je bilo do zdaj pomembno imeti svoje zasebno življenje - ne varnostniki, ki so bili z mano na vsakem koraku. Spoštovanje mojih let. Pozabiti svet." Je razjasnil. "Kako naredim to v prihodnosti še ne vem." Hvaležen je predvsem njegovim prijateljem in Fanom. "Dobil sem neverjetno veliko pošte in podporo. Neverjetno kako vas skrbi, to me je zelo ganilo. Mnogo zahval zato."

___

*Članek je iz angleščine prevedla uporabnica [LoveTH.]

Več o tem si lahko preberete TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar