sobota, 18. julij 2009

Članek iz BILDA

18.07'09
PRETEPAČ, KI SE JE SPRAVIL NA GUSTAVA, SE JE PREDAL POLICIJI


Brutalni napad, ki je bil izveden na Tokio hotel bobnarja Gustava Schäferja (20) v enem izmed Magdeburških diskotek, je končno prinesel nekaj konkretnih novic. Glavni osumljenec se je namreč predal policiji.

Včeraj ob 11:29 se je Nexhat T. (29) predal policiji in tam podal svojo izjavo: "Ja, jaz sem se krvavo stepel z Gustavom. Jaz sem tisti, ki je bil na nadzornem videopostku identificiran s strani tamkajšnjih prič."

BILDOVI uredniki so se v Magdeburgu srečali z Nexhat T. Živčno nam je pokazal zavoj na njegovi desni roki. "Devet šivov. Vse je moralo biti zdravniško oskrbovano. Imam peklenske bolečine."

Potem pa je razložil svojo različico zgodbe, ki se je pripetila tisto noč. "Bil sem povsem nalit. Veliko vodke in red bulla sem spil." Okoli 4:00 ure zjutraj se je vse začelo. Najprej je prišlo do prerivanja, v katerem je sodeloval tudi njegov brat.

"V prerivanje sem se vmešal tudi sam. Najprej sem Gustava udaril s kapo po glavi. On je bil najmanjši od vseh, toda s svojim pristopom se je delal kot da je bog in batina."

Česar Nexhat T. očitno ni pričakoval je bilo sledeče: tisti "najmanjši" tip je bil bobnar iz skupine Tokio hotel. "Nisem vedel, da je tako zelo popularen. Njegove skupine sploh ne poznam dobro."

Nexhat T. je nadaljeval s pripovedovanjem: "Potem sem videl, da je moj brat obležal na tleh. Gustav mi je hotel s pestjo eno prismoliti. Glede na to, da sem v svoji roki še vedno držal kozarec in se hotel braniti, sem ga v afektu udaril v sprednji del glave. Šlo je za kozarec, in ne za steklenico, kot pravi Gustav." Ob udarcu se je kozarec razbil in se zarezal v Gustavovo dlan.

Toda kako je sploh prišlo do pretepa?

Nexhat T. "Moj brat je bil tam v spremstvu ene blondinke. Gustav pa jo je ves večer intenzivno zapeljeval. Vendar moj brat se je njegovemu načinu le posmehnil." Potem je prišlo do konflikta.

Kosovski Albanec, ki ima dovoljenje in vizo za prebivanje, živi že 7 let v Nemčiji. Je ločen in ima enega sina (2 leti star). Dela kot kuharski pomočnik v enem izmed Magdeburških restavracij.

Nexhat T: "Sedaj me je zelo strah, da bom izgubil službo. Svojo družino moram namreč vzdrževati."

Gustavu se ne želi opravičiti - to želi storiti samo lastniku lokala.



Več o tem si lahko preberete TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar