nedelja, 27. junij 2010

ODZIV NA NOV VIDEOSPOT


"Iskreno povedano...jaz sem si predstavljal/-a nekaj drugega" ali "Jaz sem totalno razočaran/-a, kajti pričakoval/-a sem nek poseben glasbeni video, ne pa Live-nastopa..." Po četrtkovi izdaji novega videospota od "Darside of the sun" se med oboževalci krešejo mnenja: "Meni se zdi video super, kajti spominja me na nepozabne trenutke na koncertih..." Za tem, ko so se Tokio hotel po enem mesecu zatišja spet oglasili, so štirje fantje iz Magdeburga postavljeni v ne preveč dobri luči. Oboževalci govorijo to kar jim leži na duši: Dolga in intenzivna produkcija, snemanje dveh dragih videospotov v tujini, milijonski stroški za odrsko konstrukcijo, nerazprodane koncertne dvorane in velika ekipa, ki želi biti plačana. Proračun nemške uspešne skupine je očitno zelo nizek. Potovanja v Azijo in ZDA, kjer so načrtovali promocijo novega DVD-ja, so odpadla. Namesto tega naj bi oboževalci sami promovirali CD/DVD s pomočjo "Banner-Contesta". Nastop na MTV Azerbajdžan bo verjetno prav tako slab prihodek v njihovo denarnico. Management več kot očitno špara, da fantom ne bi bilo potrebno najemati kredita za svojo kariero.

Ni komentarjev:

Objavite komentar